Afscheid van collega’s: weemoed en vrolijkheid

Afgelopen en komende dagen nemen weer enkele medewerkers, na lange tijd, afscheid van de Coorhertfamilie. Mevrouw De Jong van economie, mevrouw Schaapveld van geschiedenis, Kim Ramselaar-Verrips van TabLab: voor hen is het tijd voor pensioen of een nieuwe werkomgeving. Een lach en een traan, zoals dat gaat.

Vorige week nam ook mevrouw Maurice -decennia als classica aan het Coornhert verbonden- afscheid met een vrolijke receptie. Als vanouds waren ook daar bitterballen, toespraakjes en collega’s en oude bekenden die de rituelen van onze school onderstreepten met hun aanwezigheid. Bijzonder op deze middag was de aanwezigheid van liefst drie (oud-)rectoren van onze school. Op de foto, in volgorde rechts van mevrouw Maurice, zijn de heren Oehlenschläger, Zuijdwijk en Van Hoof te herkennen. Niet alleen Renée, maar ook Elbrich, Anouk en Kim gaan we allemaal heel erg missen. Succes in jullie nieuwe levensfase!