Groepsbinding op vrolijke personeelsdag

Afgelopen donderdag was een mooie dag, letterlijk en figuurlijk. Leerlingen hadden een middagje vrijaf, want ook al het personeel op het Coornhert mocht een middagje ‘buiten de deur’. Schoolactiviteiten als het brugklaskamp, excursies naar buitenlandse steden, een survivaltrip naar de Ardennen: ze zijn mede bedoeld als bijeenkomsten waar leerlingen elkaar beter kunnen leren kennen. Ook onze schoolmedewerkers mogen bekende en onbekende gezichten eens in een andere setting meemaken. Gezamenlijk op pad naar een andere stad, vaak sportief, soms in wedstrijdvorm, en altijd met een hapje en een drankje. Deze keer was Scheveningen de plek waar clavigers, schoolleiders, leraren, leraressen, ict-medewerkers, TOA’s en ander onderwijs ondersteunend personeel de uitdaging aangingen. Behendigheidsspelletjes wisselden sportieve krachtmetingen in rap tempo af. Teams bedachten dansjes, strijdkreten en slinkse manieren om de anderen te slim af te zijn. Er werd gelachen, gezweet in het zonnetje, gezwommen in een lauwe Noordzee en gebarbecued met heerlijke gerechtjes. Team “High Five”, vertegenwoordigd door Arnoud Kuijpers en Maichel Molenaar, de beker in ontvangst. Het personeel kan er weer een jaartje tegen om met dezelfde vrolijkheid inspirerende lessen te geven. Onderwijs doe je samen!