Lachende leerlingen op de lange latten

Onder leiding van een aantal enthousiaste en sportieve docenten vertrok vrijdag vóór de voorjaars een flinke club leerlingen uit klas drie tot en met zes met de bus naar winterse oorden. De skireis maakt geen onderdeel uit van het schoolprogramma: docenten organiseren deze reis vanuit een zelfstandige stichting voor Coormhertleerlingen, die daar in hun vrije tijd aan mee willen doen. Alle deelnemers genoten met prachtig weer (én eh pfoei, sneeuw!) van een paar dagen heerlijk skiën, vrolijkheid, sportiviteit en een fikse dosis gezelligheid. Een voorspoedige heen- en terugreis, mogelijkheid tot lessen als je skills nog niet optimaal waren en een super-enthousiaste sfeer onderling maakten ook reis 2023 tot een onvergetelijke.