Lasergamen en foodtrucks binnen en buiten het Coornhertgebouw: klas 4 gaat los op activiteiten

Klas 4 kreeg vrijdag 13 mei een goedmakertje: wegens corona kon de reguliere kennismaking op Ardennenkamp geen doorgang vinden. Het alternatief was minstens zo vet: met hekken en landbouwplastic bouwde de feestcrew een spannend circuit in én buiten het gebouw, waar de enthousiaste vierdeklassers fanatiek konden lasergamen. Het festivalgevoel werd versterkt door de aanwezigheid van een aantal foodtrucks op het parkeerdek, om lekker uit te blazen, te snacken en te lachen om elk groepje dat bezweet en hijgend het circuit had afgerond. Het bleef nog lang en plezierig onrustig rond onze school, die zich ook deze keer van zijn beste en spannendste kant liet zien.