Maak kennis met onze school

Misschien ken je al iemand die op het Coornhert Gymnasium zit, of wil je gewoon naar deze school omdat het een kleine en gezellige school is. Vanaf eind oktober kun je op verschillende manieren een kijkje nemen achter de schermen. Welkom!

Kennismakingslessen (30 oktober tot 3 november)

Zit je in groep 8 en vind je het leuk om lessen te volgen alsof je in de brugklas van het Coornhert Gymnasium zit? Volg een les klassieke talen, maak kennis met ons technisch onderwijs, en kies – net als de leerlingen bij ons op school – zelf een keuzeles. De kennismakingslessen zijn van 12.45 tot 16.00 uur, duren één middag, en vinden plaats in de week van 30 oktober.

Aanmelden? Klik hier

Informatieavond dinsdag 14 november 2023

Voor ouders is op 14 november een informatieavond die om 19.30 uur begint. Daar krijgt u informatie over ons technisch onderwijs, de klassieke talen, het kern- en keuzerooster, leerlingbegeleiding en er is volop ruimte voor vragen. Leerlingen, brugklasmentoren en andere medewerkers kijken uit naar jullie en uw komst!  Aanmelden voor de informatieavond is niet nodig, welkom op het Coornhert!

Open Dag 13 januari 2024

Open Dag! Op zaterdag 13 januari van 9.30 tot 13.00 uur ben je van harte welkom om door de school te dwalen, mee te doen aan leuke activiteiten, hersens te kraken en techniek te testen. Laat je rondleiden door de ambassadeurs van onze school – brugklasleerlingen die je misschien zelfs al kent. Voor leerlingen van groep 7 en 8, en ouders. Tot de 13e!

Verbredingslessen

Ben je een leerling uit groep 8 of 7 van de basisschool en op zoek naar meer uitdaging? Dan zijn de verbredingslessen op het Coornhert Gymnasium wat voor jou! Een reeks duurt vier lessen van 80 minuten en gaat over bijzondere onderwerpen & vaardigheden, en zijn behalve uitdagend ook gezellig. De eerste les start in de week van 22 januari 2024. Voor meer informatie en aanmelden klik je hier.

Aanmelden nieuwe schooljaar

Enthousiast over het Coornhert en wil je graag op onze school komen in het nieuwe schooljaar? Klik hier voor meer informatie. De inschrijvingen voor het nieuwe schooljaar sluiten op maandag 1 april 2024. We kijken uit naar je komst!