Schoolbenodigdheden

Schoolboeken

De benodigde schoolboeken worden gratis via de school verstrekt. Zie ook ‘schoolkosten‘.

Laptop

Alle leerlingen dienen te beschikken overeen laptop. Zie ook ‘laptops’.

Overige schoolbenodigdheden

Een ruime, stevige, waterbestendige schooltas waarin niet alleen de boeken, maar eventueel ook de laptop past.
Een schoolagenda met een duidelijke en overzichtelijke indeling.
Een etui met daarin: goed schrijfgerei (pen en potlood), kleurpotloden/stiften, puntenslijper, gum, passer, schaar en een kleine plakstift.
Voor beeldende vorming/kunst: gelinieerd A4-schrift; potloden: HB, 2B en 4B, doos met 12 kleurpotloden (gum, kneedgum, schaar, puntenslijper). Eventueel kan een doos voor de tekenspullen worden aangeschaft.
Geodriekhoek
Rekenmachine klas 1 tot en met 6, voor alle vakken bruikbaar: Casio fx-82EX (of vergelijkbare rekenmachine), of grafische rekenmachine voor de bovenbouw: Texas Instruments,  TI84+CE.
USB-stick 2Gb.
Oordopjes om aan te sluiten op de laptop.
1 grote multomap (met papier en tabbladen).
Ongeveer 10 schriften, zowel gelinieerd, als geruit (10 mm) en enkele gelinieerde schriften van A4-formaat.
Ongeveer 4 snelhechtmappen

Gym

Korte broek, een t-shirt en zaalschoenen.

Bovenbouw

Woordenboek Latijn en/of Grieks. Docent geeft aan welke uitgave/druk.
De leerlingen met het vak kunst in de bovenbouw hebben een dummy nodig, een groot schrift met blanco vellen. De docent kan hierover informatie verstrekken.